آئین نامه ایمنی (HSE)

آئین نامه ایمنی (HSE)

بند کفش ها نباید باز باشد، موهای بلند‌،و نخ های آویزان از یک پیراهن قدیمی می تواند در هنگام کار با تجهیزات مزرعه با قطعات چرخان منجر به آسیب شود. برخی از کارها به لباس های محافظ مانند کفش ایمنی یا دستکش ایمنی نیاز دارند. پوشیدن لباس مناسب خطر آسیب دیدگی را کاهش می دهد.

 

نظافت در مزرعه

مرتب نگه داشتن مزرعه به شما این امکان را می دهد که به راحتی متوجه ناهنجاری ها و خطرات شوید. این همچنین به معنای احتمال کمتر بریدگی، زمین خوردن یا گیر کردن پشت چیزی است. مطمئن شوید که دستگاه‌های شما می‌توانند وظایف را بدون مانع انجام دهند.

 

 

 

 

 

محیط کار ایمن را فراهم کند

شما از نظر قانونی مسئول سلامت و ایمنی پرسنل خود هستید. یک محیط کار ایمن را درک کنید و ابزار مناسبی را برای آنها فراهم کنید تا با خیال راحت کار کنند. برای هر کسی که در مزرعه شما کار می کند آموزش و راهنمایی ارائه دهید. هنگام تقسیم وظایف بین خود پرسنل، مطمئن شوید که فرد مناسب را برای کار انتخاب کنید. فقط به پرسنل واجد شرایط اجازه دهید تا وظایف خاصی را انجام دهند نظارت را حفظ کنید و زمانی که کار به شیوه ای نا امن انجام می شود مداخله کنید.

 

با حیوانات با احتیاط رفتار کنید

همیشه خطرات مربوط به مشاغلی که شامل تعامل با حیوانات است وجود دارد. حیوانات می توانند غیرقابل پیش بینی باشند. از نقاط کور دوری کنید و به آرامی به حیوانات نزدیک شوید تا همیشه از حضور شما آگاه باشند. در گرما مراقب رفتار گاوها  باشید. حیوانات را از محل کار دور نگه دارید.

 

مراقب مواد آبکی باشید

 

 

توجه داشته باشید که در هنگام تجزیه مواد آبکی، باکتری ها گاز تولید می کنند. برخی از این گازها سمی و بسیار قابل اشتعال هستند. اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان هنگام آلوده شدن به مواد آبکی ، وارد انبار نشوند. با حصارکشی مناسب، محصورکردن  یا با بسته نگه داشتن تمام دهانه های گودال کود در صورت عدم مراقبت، از افتادن در مواد ابکی جلوگیری کنید

 

ایمنی الکتریکی

تاسیسات الکتریکی مزرعه خود را به طور مرتب توسط یک متخصص بررسی کنید. تعمیر و نگهداری سیستم های الکتریکی را تنها در صورتی انجام دهید که از صلاحیت کافی برخوردار باشید. هنگام انجام تعمیر و نگهداری، برق را قطع و جدا کرده و دستگاه را از حالت کار خارج کنید. همیشه از مناطق با ولتاژ بالا دور باشید.

مطالب مرتبط

مقالات

مسائل رفاهی گاوهای شیری

  پرورش گاو شیری برای هزاران سال بخشی از کشاورزی بوده است. گاوهای شیری به طور خاص برای تولید مقادیر زیادی شیر پرورش داده می‌شوند.

مقالات

قوانین همزدن کمپوست

تبدیل کمپوست  بخشی ضروری از فرآیند کمپوست است، اما فرکانس آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیایید آنها را بررسی کنیم: 1. سرعت در مقابل

تحقیق و توسعه

خرید کمپوست ترنر مناسب| لندروور

کمپوست ترنر، به زبان ساده ماشینی است که برای تسریع فرآیند کمپوست‌سازی طراحی شده است. این  دستگاه ضایعات آلی مانند کود حیوانی (از جمله کود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *