آنچه در این مقاله خواهید خواند

نمایشگاه هفته پژوهش و نوآوری استان همدان سال 97

نمایشگاه هفته پژوهش و نوآوری همدان

تاریخ شروع: 97/9/27
تاریخ پایان: 97/9/28

نمایشگاه هفته پژوهش و نوآوری همدان، در تاریخ 27 آذر در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد. متولی برگزاری این مراسم پارک علم و فناوری همدان بود؛ شرکت دانش محور داما، به عنوان فناور، از طرف پارک علم و فناوری در این نمایشگاه حضور یافت. در این نمایشگاه، موسسات فناور و شرکت های دانش بنیان حضور داشتند، و تولیدات علمی و فناوری، و اختراعات جدید خود را ارائه دادند.

در اختتامیه نمایشگاه، که در روز 28 آذر برگزار شد، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، رئیس دانشگاه بوعلی و معاون، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، رئیس جهاد کشاورزی استان همدان، پژوهشگران و فناوران و دیگر مدیران استان حضور داشتند. در این مراسم از پژوهشگران و فناوران برتر تجلیل و قدردانی شد. شرکت داما به عنوان فناور برتر، از طرف استاندار محترم استان همدن انتخاب شد.

مطالب مرتبط

مقالات
مسائل رفاهی گاوهای شیری

  پرورش گاو شیری برای هزاران سال بخشی از کشاورزی بوده است. گاوهای شیری به طور خاص برای تولید مقادیر زیادی شیر پرورش داده می‌شوند.

بستر راحت و آسایش گاو
تحقیق و توسعه
آسایش گاو و راحتی بستر

قطعا اطمینان از آسایش ‌و راحتی گاو برای حفظ رفاه و بهره‌وری آنها بسیار مهم است. بیایید چند گزینه برای فراهم کردن فضاهای استراحت دنج

عمر اقتصادی گاوهای شیری
تحقیق و توسعه
عمر مفید گاو‌های شیری

طول عمر طبیعی بسیاری از گاوها می تواند به 15 تا 20 سال برسد. با این حال، در سیستم های تجاری، گاوهای شیری معمولا بیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *