آنچه در این مقاله خواهید خواند

هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته

شرکت دام آریا مبتکرین الوند، مقدم شما عزیزان را به هفدهمین نمایشگاه بین المللی تهران گرامی می دارد.

تاریخ شروع نمایشگاه: 97/6/15
تاریخ پایان نمایشگاه: 97/6/18

هفدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته از تاریخ 15 لغایت 18 شهریور ماه، در محل دائمی نمایشگاه تهران، برگزار شد. در این نمایشگاه شرکت های داخلی و خارجی حضور داشتند. این شرکت ها، آخرین و جدیدترین تولیدات و محصولات، خدمات و برنامه های خود را ارائه کردند.

این نمایشگاه از حمایت معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی، بخش کشاورزی و دامپروری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان دامپزشکی کشور، اتحادیه ها و تشکل های مرتبط با صنعت، برخوردار بوده است.

هدف از این نمایشگاه، ایجاد ارتباط بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات این صنعت، و گسترش شبکه های تعامل و همکاری می باشد. این نمایشگاه جایگاه ایده آلی برای تولیدکنندگان دارد و کیفیتی که مصرف کنندگان میخواهند را تضمین میکند.

در این نمایشگاه، شرکت داما باکس سم چینی هیدرولیک را در معرض نمایش قرار داد. این باکس، برای اولین بار در ایران و توسط گروه تحقیق و توسعه داما، طراحی و ساخته شده است. همان طور که انتظار می رفت، این باکس مورد استقبال و بازخورد قوی گاوداران و دامپزشکان مطرح کشور از جمله، دکتر محمدنیا، دکترمحی الدینی و دکتر نوروزیان قرار گرفت.

مطالب مرتبط

مقالات
مسائل رفاهی گاوهای شیری

  پرورش گاو شیری برای هزاران سال بخشی از کشاورزی بوده است. گاوهای شیری به طور خاص برای تولید مقادیر زیادی شیر پرورش داده می‌شوند.

بستر راحت و آسایش گاو
تحقیق و توسعه
آسایش گاو و راحتی بستر

قطعا اطمینان از آسایش ‌و راحتی گاو برای حفظ رفاه و بهره‌وری آنها بسیار مهم است. بیایید چند گزینه برای فراهم کردن فضاهای استراحت دنج

عمر اقتصادی گاوهای شیری
تحقیق و توسعه
عمر مفید گاو‌های شیری

طول عمر طبیعی بسیاری از گاوها می تواند به 15 تا 20 سال برسد. با این حال، در سیستم های تجاری، گاوهای شیری معمولا بیش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *