آنچه در این مقاله خواهید خواند

آغاز توزیع گسترده خوراک دام و طیور در کشور

به نقل از ITPnews ، کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی، به توضیع محموله های خوراک دام و طیور در کشور اشاره کرد و افزود محصولات جو، سویا، ذرت و کنجاله زیادی هم اکنون در بنادر کشور وجود دارد و توزیع آن ها در کشور شروع شده است. در حال حاضر روزانه حدود 30 هزارتن نهاده از بندرگاه ها حمل و توزیع می شوند.

ایشان به همکاری خوبی که بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه نهاده‌های دامی وجود دارد اشاره کرد و گفت: توزیع نهاده‌های دامی بزودی از طریق سامانه جدید و جایگزین بازارگاه، به صورت هدفمند انجام خواهد شد. این امر منجر به کاهش حضور بخش دولتی و افزایش اختیارات بخش خصوصی در این زمینه می شود.

خاوازی درباره مصوبه جدید قیمت محصولات لبنی گفت: وزرات صنعت، معدن و تجارت در این خصوص تصمیم گیرنده است و وزارت جهاد کشاورزی با این وزارت خانه همکاری می کند.

مطالب مرتبط

اخبار
کمپوست چیست؟

کمپوست یک پیشنهاد جذاب برای تبدیل مواد زائد آلی در مزرعه به یک منبع  قابل استفاده برای مزرعه است. با این حال، کشاورزان در بسیاری از

اخبار
قیمت شیر خام افزایش یافت

قیمت جدید شیر خام تعیین شد/ ۶۴۰۰ تومان درب گاوداری 🔸رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران از تعیین قیمت ۶۴۰۰ تومان برای هر کیلوگرم شیرخام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *