آنچه در این مقاله خواهید خواند

اهمیت چکمه شور در صنایع غذایی

جلوگیری از ورود میکروارگانیسم‌ها و جلوگیری از آلودگی متقابل، چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم، دو چالش عمده‌ای است که صنعت غذا هر روز با آن مواجه است. استفاده از پروتکل‌های سختگیرانه حمل و نقل مواد غذایی و همچنین توسعه راه‌حل‌های فناوری پیشرفته، دلیلی است که امروزه ایمنی در صنعت به یک امر عادی تبدیل شده‌است. استفاده از چکمه شور در خط تولید صنایع غذایی یا دیگر تجهیزات برقراری نظافت، دقیقاً به این پیشرفت پاسخ می‌دهد زیرا راه حل بسیار کارآمدی را ارائه می‌دهد.

ایجاد پروتکل بهداشتی در جهت استفاده از چکمه شور

همه‌ی پروتکل‌های بهداشتی موافق هستند که کفش و یا هرگونه پای افزار اهمیت کلیدی دارد. چکمه‌هایی که برای کارهای حرفه‌ای استفاده می‌شوند، فقط در اتاق‌های مختلف و مخصوصاً در فضایی که در صورت امکان، ماشین لباسشویی وجود دارد، قابل ضدعفونی هستند. این مسئله تضمین می‌کند که آلاینده‌ها از طریق قسمت پایینی چکمه‌ها از اتاقی به اتاق دیگر منتقل نمی‌شوند. چکمه‌شور ‌ها به همه‌ی کارکنان این امکان را می‌دهند که کفش‌های خود را کاملا ضدعفونی کنند و احتمال آلودگی توسط باکتری‌های موجود در کفش را از بین ببرند.

از ضدعفونی شدن چکمه ی پرسنل اطمینان حاصل کنید

قسمت بالایی و پایینی چکمه‌های مورد استفاده در صنایع غذایی در صورت ضد عفونی نشدن بیشترین احتمال انتقال آلاینده ها را دارد. با استفاده از دستگاه چکمه شور پرسنل به راحتی قادر به تمییز کردن چکمه‌های خود می‌باشند و همچنین با حرکت سریع برس‌های چکمه شور و آغشته شدن با محلول کلر، ضدعفونی کردن چکمه‌ها به صورت کامل انجام می‌شود.

مطالب مرتبط

مقالات
مسائل رفاهی گاوهای شیری

  پرورش گاو شیری برای هزاران سال بخشی از کشاورزی بوده است. گاوهای شیری به طور خاص برای تولید مقادیر زیادی شیر پرورش داده می‌شوند.

مقالات
قوانین همزدن کمپوست

تبدیل کمپوست  بخشی ضروری از فرآیند کمپوست است، اما فرکانس آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیایید آنها را بررسی کنیم: 1. سرعت در مقابل

تحقیق و توسعه
خرید کمپوست ترنر مناسب| لندروور

کمپوست ترنر، به زبان ساده ماشینی است که برای تسریع فرآیند کمپوست‌سازی طراحی شده است. این  دستگاه ضایعات آلی مانند کود حیوانی (از جمله کود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *