آنچه در این مقاله خواهید خواند

راهنمای تمیز کردن صنایع و چرایی اهمیت چکمه شور در آن

رعایت نظافت و تمیز کردن صنایع در هر محل و مکانی امری بسیار مهم است. بنابراین تولید کنندگان مشاغل مختلف می‌بایست نظافت بخش تولیدی را به بخشی اساسی از عملکرد روزانه خود تبدیل کنند. با این حال، داشتن بهترین بهداشت در صنعت شما به چیزی بیش از تمیز کردن گاه به گاه و روتین نیاز دارد. نکته‌ای که مهم است این است که شما باید فرهنگ نظافت را در کسب و کار خود راه‌اندازی کنید تا زمان لازم را برای انجام نظافت و درک بهترین روش‌های بهداشتی فراهم کند و همواره در محلی پاکیزه و به همراه استانداردهای پاکیزگی به کارهای خود مشغول شوید. محل رفت و آمد کارگران و افراد حاضر و پای افزار آن‌ها اگر شامل چکمه شود، در محیط کار می‌تواند آلوده باشد. بنابراین پیشنهاد چکمه شور می‌تواند این تمیزی را تضمین نماید. اطمینان از تمیزی بخش تولیدی شما زمان و تلاش می خواهد، اما آنچه مهم است این است کهنآ انجام این کار و رعایت نظافت به سود کسب و کار، کارمندان و مشتریان شما خواهد بود. در ادامه به اهمیت چکمه شور در فرایند حفظ پاکیزگی و تمیز کردن صنایع می‌پردازیم.

چرا نظافت کارخانه ضروری است؟

در پاسخ به این سوال که چرا نظافت کارخانه امری ضروری است باید گفت موارد زیادی هستند که در این مسئله تاثیر میگذارند. در ادامه برخی از این دلایل را بر می‌شماریم.

  1. این به شما امکان می دهد قوانین صنعت را رعایت کنید:

کسب‌وکارهای تولیدی تابع مقررات مختلفی هستند که برای حفظ امنیت کارکنان و مشتریان طراحی شده‌اند. این قوانین کارفرمایان را تشویق می‌کنند تا اقدامات خاصی را برای رعایت استانداردهای بهداشتی و ایمنی انجام دهند. اجرای اقدامات بهداشتی خوب در سراسر کارخانه و تجارت گسترده‌تر می‌تواند به شما کمک کند تا اطمینان حاصل کنید که ایمنی در سطح بالایی است. به این معنی که به طور مداوم قوانین را رعایت می‌کنید. همچنین انجام این کار به این معنی است که از عواقب پرهزینه و بالقوه خراب کننده شهرت و همچنین به حداقل رساندن خطر برای نیروی کار خود جلوگیری می‌کنید.

  1. بهره وری کارخانه شما را افزایش می دهد:

نظافت مؤثر کارخانه، به کارکنان شما اجازه می‌دهد تا آنچه را که نیاز دارند، به روش صحیح و در بازه زمانی کوتاه‌تری انجام دهند. علاوه بر این، از آنجایی که تمیزی سلامت و ایمنی را بهبود می‌بخشد، می‌توانید زمان از دست رفته به دلیل آسیب دیدگی یا غیبت کارکنان را کاهش دهید. همه‌ی این موارد باعث افزایش بهره‌وری در تولید شما می‌شود. بنابراین می‌توانید هزینه‌ها را پایین و روحیه را بالا نگه دارید.

  1. مشتریان از شما راضی خواهند بود:

در حالی که قوانینی برای محافظت از نیروی کار شما وجود دارد، مقرراتی نیز برای مشتریان شما وجود دارد. این مقررات بهداشتی باید در مورد محصولی که می‌سازید رعایت شود تا مصرف‌کنندگان مطمئن باشند که با خیال راحت خرید می‌کنند.

برای تمیز کردن کارخانه بهترین اقدام چیست؟ مزایای چکمه شور

اکنون که مزایای نظافت کارخانه را می‌دانید، مهم است که خود و نیروی کارتان را در مورد نحوه انجام موثر آن آموزش دهید. شایان ذکر است که تمیز کردن کارخانه نباید یک چیز یکبار مصرف باشد. در عوض، باید به بخشی منظم از عملکرد روزانه شما تبدیل شود و بر این اساس باید روی آن سرمایه گذاری کنید. بنابراین نیاز است که بهترین تجهیزات را دریافت کنید. همانطور که گفته شد، اولین قدم برای نظافت، تهیه تجهیزات مناسب است. تجهیزات مورد نیاز شما به راه اندازی کارخانه و خط تولید شما بستگی دارد. در برخی موارد، سازنده ماشین آلات شما ممکن است بتواند بهترین محصولات را توصیه کند و در صورت وجود توصیه‌های آن‌ها، ارزش دارد. یکی از توصیه‌های سازمان وزارت بهداشت استفاده از  دستگاه چکمه شور می‌باشد

دستگاه چکمه شور امکان تمیز کردن حرفه‌ای و بهداشتی چکمه‌ها را در زمان کوتاه فراهم می‌کند. این وسیله برای شرکت‌های تولیدی، صنایع غذایی و صنایع فراوری ماهی و صنایع فراوری میگو و دامپروری‌ها و کشتارگاه‌های بزرگ و کوچک قابل استفاده است.

دستگاه چکمه شور چه ویژگی‌هایی دارد؟

 دستگاه چکمه شور با داشتن یک برس تمیز کننده چرخشی و دو برس عمودی، چکمه‌های پرسنل را در کمترین زمان ممکن کاملا تمیز می کند. همچنین این چکمه شورها همزمان با چرخش برس‌ها، به طور مداوم با ماده تمیز کننده و آب تغذیه می‌شوند.

 

چکمه شور با داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد زیر در افزایش بهداشت شرکت‌های تولیدی تاثیرگذار است. برخی از این موارد عبارتند از:

  • ساخت و ساز قوی و کارآمد جهت تمیز کردن سریع و بهداشتی چکمه‌ها
  • جنس استیل ضدزنگ مقاوم در برابر رطوبت و خورنده‌ها
  • دارای یک برس غلطکی چرخشی به صورت افقی برای تمیز کردن کف چکمه‌ها
  • دارای ۲ برس غلطکی به صورت عمودی برای تمیز کردن لبه‌ها و اطراف و بدنه چکمه‌ها
  • جنس برس‌ها از نوع نایلونی صنعتی با کیفیت و دوام بالا است که طول عمر بیش از پنچ سال دارد.
  • برس‌ها را می‌توان به راحتی و بدون نیاز به ابزار تعویض کرد.
  • دستگاه را می‌توان به راحتی و سریع تمیز کرد.
  • دارای مخزن با محتوای ضدعفونی کننده می‌باشد که در حین کار بر روی برس ها می‌ریزد.

فعال کردن برس‌ها با قرار گرفتن دست کاربر در برابر چشم الکترونیکی  به راحتی صورت می‌گیرد.

مطالب مرتبط

مقالات
مسائل رفاهی گاوهای شیری

  پرورش گاو شیری برای هزاران سال بخشی از کشاورزی بوده است. گاوهای شیری به طور خاص برای تولید مقادیر زیادی شیر پرورش داده می‌شوند.

مقالات
قوانین همزدن کمپوست

تبدیل کمپوست  بخشی ضروری از فرآیند کمپوست است، اما فرکانس آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. بیایید آنها را بررسی کنیم: 1. سرعت در مقابل

تحقیق و توسعه
خرید کمپوست ترنر مناسب| لندروور

کمپوست ترنر، به زبان ساده ماشینی است که برای تسریع فرآیند کمپوست‌سازی طراحی شده است. این  دستگاه ضایعات آلی مانند کود حیوانی (از جمله کود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *